Garantia Produselor

Orice telefon reconditionat beneficiaza de 12 luni garantie care incepe de la momentul plasarii comenzii.

In cazul in care un produs se dovedeste a fi defect, clientul beneficiaza de reparatii gratuite iar daca reparatiile nu pot fi efectuate , produsul va fi inlocuit cu unul asemanator.

In caz de reparatii sau inlocuire produs, garantia nu incepe din nou ci curge in continuare de la data plasarii comenzii intiale.

Garantia se acorda doar clientului initial si nu este transferabila tertelor persoane ( fizice sau juridice)

Ce include garantia ?

Garantia include:

·         Defecte de fabricatie

·         Defecte rezultate in urma reconditionarii produsului

Defectele cauzate ca urmare a unui accident sau a utilizarii gresite/fara grija a telefonului de catre client nu sunt acoperite de garantie.

In cazul in care defectul telefonului se datoreaza unei cauze enumare mai jos garantia se va considera nula si produsul va fi returnat clientului.

Ce nu include garantia?

Garantia nu include partile consumabile ( bateria/acumulatorul/cablul de date/cheita SIM) precum si folosirea improprie a telefonului de catre client, inclusiv dar fara se se limiteze la:

·         accidente de manevrare: de exemplu a fost scapat de jos

·         accidente de utilizare:  de exemplu  zgarieturi ale ecranului

·         accidente cauzate de intrarea in contact a telefonului cu diferite lichide

·         partile consumabile ale telefonului: bateria, butoanele, cablul de date, acumulatorul etc.

·         defecte rezultate in urma utilizarii in conditii normale a telefonului : zgarieturi

·         defecte rezultate in urma contidiilor de mediu: umezeala, caldura, ploaie, praf etc.

·         folosirea necorespunzatoare a telefonului: de exemplu buton defect

·         folosirea necorespunzatoare a accesoriilor

·         folosirea de accesorii neautorizate

·         reparatii de orice fel

·         defecte cauzate de transport si/sau impachetarea necorespunzatoare a produsului

·         defecte cauzate de instalarea de sisteme de operare/aplicatii neautorizate

Telefonul va intra in service si va fi verificat de tehnicienii nostri.

In cazul in care defectul telefonului se datoreaza unei cauze enumare mai sus garantia se va considera nula si produsul va fi returnat clientului.

Procedura in cazul telefoanelor defecte care sunt acoperite de garantie

Telefonul dvs are un defect de fabricatie sau functionare care nu se datoreaza cauzelor de mai sus? Atunci va rugam sa ne contactati pe adresa: support@novax.ro pentru a afla mai multe detalii despre modelitatea de a intra in posesia garantiei.

Inscrie-te
In conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR), te informam ca acest site utilizeaza fisiere de tip cookie in urmatoarele scopuri: functionarea corecta a siteului, functionalitati avansate precum produse recomandate si alte tipuri de functionalitati care sa ne permita sa iti aratam cele mai potrivite oferte prin diferite canale de marketing. Click aici pentru mai multe detalii