Intrebari Frecvente

DESPRE PRODUSE

Produsele sunt insotite de accesorii?

Produsele care se vand in starea “Ca Nou” sunt intotdeauna insotite de accesoriile pe care le are orice produs nou, cu exceptia castilor. Din motive de igiena, castile nu pot fi reconditionate.

Produsele care se vand in starea “Foarte Buna” si “Buna” pot fi insotite sau nu de accesorii. Acest lucru apare in dreptul fiecarui produs afisat pe site. In functie de disponibilitate, ele pot fi sau nu insotite de accesorii.

Te rugam sa urmaresti pe site cu atentie daca telefonul pe care doresti sa il achizitionezi include sau nu accesoriile.

Optional poti achizitiona accesorii pentru telefonul tau din categoria “Accesorii “.

In ce vor fi livrare telefoanele reconditonate?

In functie de disponibilitate, telefoanele reconditionate vor fi livrare in cutii cu inscriptia originala sau cutii generice (neinscriptionate).

Ce accesorii include cutia?

Produsele in starea “Ca Nou” vor fi intotdeauna insotite de cutie si accesorii. Cutia inlcude urmatoarele accesorii: cablu de date, incarcator si cheita pentru SIM. Din motive de igiena - cutia nu va include niciodata casti.

Ce presupune procesul de reconditionare?

Fiecare device pe care il vindem trece printr-un proces complex de reconditionare pentru ca tu sa te bucuri de un produs “ca nou” la un pret foarte bun!

Telefonul este verificat de tehnicieni si supus unui proces de testare amanuntit

Imediat ce ajunge in service-ul nostru telefonul este testat prin-un software care ii verifica functionalitatea . De asemenea telefonul se verifica manual pentru componente, functionalitate si aspect exterior. Daca este cazul, se schimba toate componentele defecte astfel incat sa rezulte un produs care functioneaza perfect.

Bateriile sunt considerate parti consumabile.Ne asiguram ca functioneaza in proportie de 85%

Se sterg toate datele existente pe telefon

In timpul procesului de reconditionare tehnicienii nostri se asigura ca toate datele/informatiile existente pe telefon sunt sterse permanent astfel incat tu sa te bucuri de un produs nou.

Telefonul este curatat atat la interior cat si la exterior

Telefonul pe care il vei primi va fi curatat de orice urma de murdarie sau urme de utilizare.

Telefonul este gata pentru vanzare

Acum poti sa te bucuri de un produs reconditionat care arata si functioneaza ca nou dar este mai ieftin cu pana la 50% fata de pretul unuia nou.

 

Ce inseamna refurbished?

Refurbished inseamna ca un device a fost reconditionat pentru a putea fi pus in vanzare din nou.

Acest lucru se face de tehnicieni cu experienta pentru a rezulta cu produs care functioneaza foarte bine.

Vor fi zgarieturi pe ecran sau alte urme de utilizare ?

Depinde in ce stare este telefonul pe care il achizitionezi.

Telefonele reconditionate in starea “Ca Nou” nu vor avea zgarieturi pe ecran sau alte urme de utilizare.

Telefoanele reconditionate in stare “Foarte Buna” si “Buna” e posibil sa aiba mici zgarieturi pe ecran. De asemena in cazul acestor telefoane e posibil sa apara si alte urme de utilizare. Nu iti fa probleme. Toate telefoanele functioneaza perfect chiar daca au mici urme de utilizare.

Cum va arata telefonul in functie de stare/conditie ?

Ca Nou

  • Arata si functioneaza ca nou
  • Fara urme estetice de utilizare
  • 100% compomente originale
  • Testat de tehnicieni si full functional
  • Capacitate Baterie 85%
  • Toate telefoanele reconditonate sunt functionale si includ pachetul carefree: 12 luni garantie si drept de retur in 14 zile
  • Gratuit: Cutie – Cablu de Date – Incarcator – Cheita SIM

 

Foarte Buna

  • Arata si functioneaza foarte bine
  • Urme foarte usoare de utilizare
  • Testat de tehnicieni si full functional
  • Capacitate Baterie 85%
  • Toate telefoanele reconditonate sunt functionale si includ pachetul carefree: 12 luni garantie si drept de retur in 14 zile

 

Buna

  • Arata bine si functioneaza foarte bine
  • Urme usoare de utilizare
  • Testat de tehnicieni si full functional
  • Capacitate Baterie 85%
  • Toate telefoanele reconditonate sunt functionale si includ pachetul carefree: 12 luni garantie si drept de retur in 14 zile

 

Produsul pe care il vreau nu mai este pe stoc. Ce fac in cazul asta ?

In cazul in care un produs nu mai este pe stoc te rugam sa ne contactezi pe adresa: sau sa completezi formularul “Vreau acest produs” – ca sa te putem contacta cand revine in stoc.

Bateria nu functioneaza 100%. Ce fac in cazul asta ?

Pentru toate telefoanele refurbished bateria are o capacitate de 85%. Inclusiv cele in starea “Ca Nou”.

Bateriile cu capacitatea de 85% nu vor fi inlocuite/schimbate.

Orice telefon/device cu o capacitate a bateriei de minim 80% inseamna ca functioneaza in parametrii normali.

Motivul este ca bateriile sunt parti consumabile si este normal ca dupa numai cateva utilizari, bateriile cu capacitatea de 100% ( noi) sa isi piarda 10% din capacitate.

Telefoanele sunt deblocate in orice retea?

Orice telefon cu mesajul “Liber de retea”/”Unlocked”/”Deblocat” inseamna ca este

Cartela nu poate fi introdusa in telefon. Ce fac ?

In cazul in care cartela ta nu poate fi introdusa in telefon te rugam sa iei legatura cu operatorul de retea de care apartine cartela si sa ii soliciti o cartela care se potriveste cu modelul telefonului. Aceasta responsabilitate ii revine operatorului de retea.

 

PLASARE COMENZI

Cum pot plasa o comada?

Comenzile pot fi plasate doar online. Te rugam sa selectezi produsul care te intereseaza si sa urmezi pasii de pe site.

Am nevoie de mai multe informatii despre un produs. Ma puteti ajuta?

Sigur! Pentru informatii suplimentare iti stam la dispozitie pe:

E – mail: support@novax.ro

Live Chat Online:

Programul nostru este: Luni – Vineri 08:00 am – 18:00 pm

Pot modifica o comada?

Orice comanda se poate modifica. Te rugam sa contactezi cat mai rapid Serviciul Clienti in cazul in care doresti sa iti modifici comanda.

Daca produsul comandat este deja expediat -  comanda se va putea modifica dupa ce produsul se va intoarce in depozitul nostru.

Pot anula o comanda platita cu cardul?

Orice comanda se poate anula, inclusiv cele platite cu cardul. In cazul acesta te rugam sa contactezi cat mai repede Serviciul Clienti

 

GARANTIE

Ce inseamna Garantia de 12 luni ?

Orice telefon reconditionat beneficiaza de 12 luni garantie care incepe de la momentul plasarii comenzii.

In cazul in care un produs se dovedeste a fi defect clientul beneficiaza de reparatii gratuite iar daca reparatiile nu pot fi efectuate , produsul va fi inlocuit cu unul asemanator.

In caz de reparatii sau inlocuire produs, garantia nu incepe din nou ci curge in continuare de la data plasarii comenzii intiale.

Garantia se acorda doar clientului initial si nu este transferabila tertelor persoane ( fizice sau juridice)

Ce include garantia ?

Garantia include:

  • Defecte de fabricatie
  • Defecte rezultate in urma reconditionarii produsului

 

Defectele cauzate ca urmare a unui accident sau a utilizarii gresite/fara grija a telefonului de catre client nu sunt acoperite de garantie.

Ce nu include garantia?

Garantia nu include partile consumabile ( bateria/acumulatorul) precum si folosirea improprie a telefonului de catre client, inclusiv dar fara se se limiteze la:

  • accidente de manevrare: de exemplu a fost scapat de jos
  • accidente de utilizare:  de exemplu  zgarieturi ale ecranului
  • accidente cauzate de intrarea in contact a telefonului cu diferite lichide
  • partile consumabile ale telefonului: bateria, butoanele, cablul de date, acumulatorul etc.
  • defecte rezultate in urma utilizarii in conditii normale a telefonului : zgarieturi
  • defecte rezultate in urma contidiilor de mediu: umezeala, caldura, ploaie, praf etc.
  • folosirea necorespunzatoare a telefonului: de exemplu buton defect
  • folosirea necorespunzatoare a accesoriilor
  • folosirea de accesorii neautorizate
  • reparatii de orice fel
  • defecte cauzate de transport si/sau impachetarea necorespunzatoare a produsului
  • defecte cauzate de instalarea de sisteme de operare/aplicatii neautorizate

Telefonul va intra in service si va fi verificat de tehnicienii nostri.

In cazul in care defectul telefonului se datoreaza unei cauze enumare mai sus garantia se va considera nula si produsul va fi returnat clientului.

Cum procedez in cazul in care telefonul are un defect acoperit de garantie?

Telefonul dvs are un defect de fabricatie sau functionare care nu se datoreaza cauzelor de mai sus? Atunci va rugam sa ne contactati pe adresa: support@novax.ro pentru a afla mai multe detalii despre modelitatea de a intra in posesia garantiei.

Cine plateste transportul in cazul in care produsul este in garantie?

Stai fara griji! In cazul in care produsul se afla in garantie transportul tur-retur este suportat de noi.

Daca se dovedeste ca defectul telefonului nu este acoperit de garantie va trebui sa suporti taxa de transport al acestuia.

Cat dureaza sa imi reparati produsul?

Tehnicineii nostri se vor ocupa de telefon cat mai repede posibil. In functie de gravitatea situatiei el poate fi reparat in intr-o zi dar poate dura si 7 zile lucratoare. Transportul produsului de la/pana la client nu este inclus in acest interval de timp.

Daca scap device-ul/telefonul si acesta nu mai functioneaza acest lucru este acoperit de garantie?

Nu, din pacate acest lucru nu este acoperit de garantie. In schimb il poti repara in service-ul nostru contra-cost.

Am pierdut factura. Mai pot beneficia de conditiile garantiei?

Pentru a putea beneficia de garantie este foarte important sa pastrezi factura fiscala ( in format fizic sau electronic) .

Daca ai pierdut-o, te vom ajuta sa o recuperezi pentru a putea verifica daca produsul tau se afla in perioada de garantie. In acest caz va fi nevoie sa ne dai informatii suplimentare precum nume, numarul unic de identificare al telefonului etc.

Telefonul meu nu se mai deschide. Ce fac in cazul asta ?

Te rugam sa te asiguri ca telefonul este incarcat.

Daca telefonul este incarcat dar nu porneste pasul urmator este un restart. Te rugam sa urmezi pasii de aici: https://support.apple.com/ro-ro/HT201559

Daca nici in acest caz nu proneste te rugam sa contactezi Serivicul Clienti

 

LIVRARE

Cat este taxa de livrare?

Taxa de livrare este gratuita pentru orice produs achizitionat de pe site-ul nostru cu o valoare mai mare sau egala cu 500 lei.

Pentru produsele cu o valoare mai mica taxa de livrare este 20 lei.

Cat dureaza livrarea ?

Pentru produsele care se afla in stoc livrarea se face in 1-3 zile lucratoare*

Pentru produsele care se afla in stoc furnzior livrarea se face in 3-5 zile lucratoare*

*In cazuri exceptionale livrarea poate sa dureze mai mult.

Vreau sa modific adresa de livrare. Ce fac in cazul acesta?

Daca ai plasat o comanda si doresti modificarea adresei de livrare te rugam sa contactezi cat mai repede Serviciul Clienti pentru

Orice modificare a adresei de livrare presupune o intarziere a timpului de livrare fata de intervalul normal.

Se fac livrari in weekend?

Nu, din pacate nu efectuam livrari in weekend.

Doresc livrarea in alta tara. Ce fac ?

Pentru livrari in afara tarii te rugam sa contactezi Serviciul Clienti. In acest caz taxa de livrare este 15 euro indiferent de valoarea produsului.

Pachetul a ajuns deteriorat. Ce fac in cazul acesta?

In cazul în care un colet prezintă semne exterioare de deteriorare, de exemplu o gaură în cutie, puteţi refuza preluarea coletului. Curierul va returna apoi coletul către depozitul nostru.

In cazul în care coletul sau ambalajul prezintă semne vizibile de deteriorare, puteţi efectua o verificare a conţinutului coletului la livrare. Curierul înregistrează într-un proces verbal de daune întocmit înpreună cu destinatarul constatările acestei verificări.

Te rugam sa contectezi Serviciul Clienti

 

 

PLATA

Ce optiuni de plata am ?

Orice produs achizitionat de pe site-ul nostru poate fi platit prin ramburs la livrare sau online folosind cardul bancar.

 

RETUR

In cat timp pot sa returnez un produs?

Orice produs achizitonat se poate returna in 14 zile din momentul in care ai intrat in posesia lui.

Ce conditii trebuie sa indeplinesc pentru a returna un produs?

Cum procedez pentru a face un retur?

 

Cum se returneaza banii ?

Indiferent de modaliatea de plata intiala, returul banilor se poate face doar in contul bancar al clientului.

Firma noastra nu poate returna banii cash catre client.

In caz de retur te rugam sa ne furnizori codul IBAN ( 24 caractere) aferent contului tau bancar si numele.

Inscrie-te
In conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR), te informam ca acest site utilizeaza fisiere de tip cookie in urmatoarele scopuri: functionarea corecta a siteului, functionalitati avansate precum produse recomandate si alte tipuri de functionalitati care sa ne permita sa iti aratam cele mai potrivite oferte prin diferite canale de marketing. Click aici pentru mai multe detalii