Termeni si conditii

Termeni si conditii

 

CONTRACTUL CU CLIENTII

 

Prezentul contract se incheie intre S.C. Nova House Online S.R.L, societatea comerciala care administreaza site-ul www.novax.ro si clientii sai (denumiti in continuare "utilizatori", "useri", "consumatori") si are ca obiect vanzarea de produse online prin intermediul site-ului www.novax.ro

Folosirea site-ului www.novax.ro (denumit in continuare "site", “Nova X”) administrat de catre S.C. Nova House Online S.R.L (denumit in continuare "Nova House Online", “ Nova House”) implica acceptarea termenilor si conditiilor acestui contract. Pentru utilizarea in cele mai bune conditii a site-ului, recomandam citirea cu atentie a acestor termeni si conditii.

Nova X isi rezerva dreptul de a modifica acesti termeni si conditii sau de a face orice moficari pe site-ul www.novax.ro  fara o notificarea prealabila. Orice modificare efectuata va aparea in sectiunea "Termeni si Conditii" din subsolul fiecarei pagini a site-ului.

Nova House Online declara faptul ca respecta conditiile Legii 499/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, Legea 365/2002 privind comertul electronic, Legea 667/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, OUG 174/2008 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind protectia consumatorilor si OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si complearea unor acte normative.

 

DURATA CONTRACTULUI

 

Contractul dintre www.novax.ro administrat de Nova House Online si client incepe in momentul in care utilizatorul a trimis comanda efectuata pe site catre Nova X iar aceasta a confimat primirea comenzii prin email de confirmare

In cazul in care comanda s-a efectuat telefonic, Nova X va inregistra comanda online iar clientul va primit un email de confirmare pe adresa furnizata.

Contractul se termina in momentul in care persoana care a efectuat comanda, sau o alta parte terta indicata de client, a intrat in posesia bunurilor comandate. De asemenea, se considera terminat contractul, in momentul in care una dintre parti il reziliaza.

 

REZILIEREA CONTRACTULUI

 

Reziliarea contractului dintre consumator si Nova X se poate face de catre consumator prin exercitarea drepturilor consumatorului conform legislatiei in vigoare sau de catre Nova X

 

Reziliera contractului se face de catre Nova X in urmatoarele conditii:

-s-a produs o eroare la in momentul afisarii pretului si in descrierea produsului de pe site

-produsele nu se afla in stoc si nu se mai fabrica

-clientul a refuzat in trecut ridicarea comenzii confirmate

-clientul si-a exercitat in trecut de mai multe ori dreptul de retragere

-clientul a refuzat ridicarea comenzii din alte motive pentru care Nova X nu poate fi raspunzatoare

-clientul nu a respectat "Termenii si Conditiile" site-ului www.novax.ro

In cazul in care contractul este reziliat de catre Nova X dupa plata incasata de la client, acesta poate cere returnarea sumei incasate de Nova House Online dar NU si alte despagubiri.

Nova X nu este responsabila pentru nelivrarea la timp a produselor sau pentru livrarea necorespunzatoare care revin in sarcina serviciului de curierat.

 

DREPTUL DE RETRAGERE AL CONSUMATORULUI

 

Dreptul de retragere prevazut in OUG 34/2014 se aplica doar persoanelor fizice.

 

Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii ART. 9 alin. (1) "Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fara a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14. "

Termenul de retragere incepe in momentul in care consumatorul sau o alta parte terta, alta decat transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor comandate si se termina in 14 zile calendaristice.

Exercitarea dreptului de retragere

Conform ART. 11 alin. (1) din OUG 34/2014 clientul trebuie sa informeze Nova X  in termen de 14 zile calendaristice cu privire la decizia sa de a se retrage din contract. In acest sens:

1.puteti sa completati Formularul de Retragere pus la dispozitia dumneavostra pe site care ajunge automat la noi

2.puteti sa trimiteti un email pe adresa support@novax.ro in care va exprimati decizia de retragere din contract

 Nova X va va cofirma prin email primirea formularului de retragere sau primirea email-ului in care va exprimati decizia de retragere.

 

 

Efectele retragerii

 

Exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligaţiilor părţilor contractuale ( Nova House Online si respectiv clientul persoana fizica) de a executa contractul la distanţă sau de a încheia un contract la distanţă.

Obligatiile Nova X in cazul retragerii

Conform ART. 13 din OUG 34/2014 Nova X va rambursa suma primita de la dvs. in 14 zile calendaristice de la data la care am primit in scris ( prin email la adresa support@novax.ro ) decizia dumneavostra de retragere din contract.

Modalitatea de rambursare a banilor este ORDIN BANCAT

Banii nu se pot returna cash chiar daca au fost incasati prin ramburs.

In cazul in care ati comandat mai multe produse si doriti sa returnati doar o parte din ele, Nova X va rambursa suma echivalenta produsului retrunat si taxa de livrare calculata proportional cu numarul produselor.

De asemenea ne rezervam dreptul de a va restitui banii numai dupa ce am intrat in posesia produselor care au facut obiectul returnarii.

 

Obligatiile consumatorului in cazul retragerii

 

Conform ART.14 din OUG 34/2014, in cazul retragereii, sunteti obligat sa returnati produsele catre Nova X in termen de 14 zile calendaristice de la data la care v-ati exprimar in scris ( prin email) decizia de retragere din contract.

Conform aceluiasi articol, consturile aferente livrarii produselor catre firma noastra, Nova X, va revin dumneavostra in totalitate!

Podusele vor fi trimise la adresa de contact a firmei noastre afisata pe site la sectiunea Retur

Veti returna produsele comandate in ambalajul original. Produsele nu trebuie sa fie deteriorate, nu trebuie sa prezinte urme de utilizare si trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite de catre client.

In caz contrar ne rezervam dreptul de a refuza produsul si returnarea banilor.

Returnarea produselor se face numai dupa ce ne-ati informat in scris (prin email sau completarea formularului de retragere) cu privire la decizia dumneavostra de retragere.

 

GARANTIA PRODUSELOR

 

Produsele comercializate pe site-ul www.novax.ro sunt oferite consumatorilor in forma in care vin de la producatori in limita stocului disponibil sau dupa ce au trecut prin-un proces de reconditionare care poate fi consultat accesand sectiunea “Procesul de Reconditionare”.

Nova X este raspunzatoare pentru orice lipsa de conformitate a produsului la momentul livrarii catre consumator. In cazul lipsei conformitatii consumatorul are dreptul de a cere aducerea produsului la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire conform ART. 10 din L499/2003.

Reclamatiile referitoare la lipsa de conformitate se vor face in forma scrisa prin e-mail la adresa support@novax.ro

Produsele comercializare pe site-ul www.novax.ro beneficiaza de garantie conform Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, conform OG 21/1992 privind protectia consumatorilor si conform OUG 174/2008 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind protectia consumatorilor.

Urmatoarele dispozitii legale se aplica persoanelor fizice:

Raspunderea pentru lipsa de conformitate

Legea 449/2003 ART.5 alin. (1) "Vânzătorul este obligat să livreze consumatorului produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare.

   alin. (2) Se consideră că produsele sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare dacă:

   a) corespund descrierii făcute de vânzător şi au aceleaşi calităţi ca şi produsele pe care vânzătorul le-a prezentat consumatorului ca mostră sau model;

   b) corespund oricărui scop specific solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului şi acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare;

   c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelaşi tip;

   d) fiind de acelaşi tip, prezintă parametri de calitate şi performanţe normale, la care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului şi declaraţiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, făcute de vânzător, de producător sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului."

ART. 9. - "Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele.

 ART. 10. - În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14.

ART. 11. - (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.

   (2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:

   a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate;

   b) importanţa lipsei de conformitate;

   c) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.

   (3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

   (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului."

Art. 16: “Raspunderea vanzatorului, conform prevederilor art. 9-14, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.”

Art. 17: “Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de doua luni de la data la care a constatat-o.”

Art. 18: “Pana la proba contrara, lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezuma ca a existat la momentul livrarii acestuia, cu exceptia cazurilor în care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.”

 

GARANTIA PRODUSELOR

 

Orice telefon reconditionat beneficiaza de 12 luni garantie care incepe de la momentul plasarii comenzii.

In cazul in care un produs se dovedeste a fi defect, clientul beneficiaza de reparatii gratuite iar daca reparatiile nu pot fi efectuate , produsul va fi inlocuit cu unul asemanator.

In caz de reparatii sau inlocuire produs, garantia nu incepe din nou ci curge in continuare de la data plasarii comenzii intiale.

Garantia se acorda doar clientului initial si nu este transferabila tertelor persoane ( fizice sau juridice)

Ce include garantia ?

Garantia include:

·         Defecte de fabricatie

·         Defecte rezultate in urma reconditionarii produsului

Defectele cauzate ca urmare a unui accident sau a utilizarii gresite/fara grija a telefonului de catre client nu sunt acoperite de garantie.

In cazul in care defectul telefonului se datoreaza unei cauze enumare mai jos garantia se va considera nula si produsul va fi returnat clientului.

Ce nu include garantia?

Garantia nu include partile consumabile ( bateria/acumulatorul/cablul de date/cheita SIM) precum si folosirea improprie a telefonului de catre client, inclusiv dar fara se se limiteze la:

·         accidente de manevrare: de exemplu a fost scapat de jos

·         accidente de utilizare:  de exemplu  zgarieturi ale ecranului

·         accidente cauzate de intrarea in contact a telefonului cu diferite lichide

·         partile consumabile ale telefonului: bateria, butoanele, cablul de date, acumulatorul etc.

·         defecte rezultate in urma utilizarii in conditii normale a telefonului : zgarieturi

·         defecte rezultate in urma contidiilor de mediu: umezeala, caldura, ploaie, praf etc.

·         folosirea necorespunzatoare a telefonului: de exemplu buton defect

·         folosirea necorespunzatoare a accesoriilor

·         folosirea de accesorii neautorizate

·         reparatii de orice fel

·         defecte cauzate de transport si/sau impachetarea necorespunzatoare a produsului

·         defecte cauzate de instalarea de sisteme de operare/aplicatii neautorizate

Telefonul va intra in service si va fi verificat de tehnicienii nostri.

In cazul in care defectul telefonului se datoreaza unei cauze enumare mai sus garantia se va considera nula si produsul va fi returnat clientului.

Procedura in cazul telefoanelor defecte care sunt acoperite de garantie

Telefonul dvs are un defect de fabricatie sau functionare care nu se datoreaza cauzelor de mai sus? Atunci va rugam sa ne contactati folosind adresa support@novax.ro pentru a afla mai multe detalii despre modelitatea de a intra in posesia garantiei.

 

LIMITAREA RASPUNDERII PENTRU PRETURI

 

Preturile produselor comercializate pe www.novax.ro includ TVA dar nu includ si costurile de livrare aferente, cu exceptia cazurilor in care am specificat pe site in mod expres acest lucru.

In cazul in care unuia sau mai multor produse le sunt aplicate mai multe promotii in acelasi timp (discounturi, cadouri, pachete promotionale, etc.) SE APLICA O SINGURA PROMOTIE - CEA CU VALOAREA CEA MAI MARE in momentul achizitionarii de catre client a acestui / acestor produs(e).

 

LIMITAREA RASPUNDERII PENTRU LIVRAREA PRODUSELOR

 

Pe langa sumele percepute de Nova X pentru produsele comercializate, se poate solicita clientului plata unui tarif de livrare in functie de valoarea comenzii.

Costul transportului este de 20 lei in Bucuresti si in restul tarii.

Comenzile in valoare mai mare de 500 RON beneficiaza de transport gratuit! 

Livrarea produselor Nova X se face oriunde pe teritoriul Romaniei conform contractului cu firma de curierat.

Livrarea produselor care se afla “in stoc” se realizeaza prin intermediul serviciului de curierat GLS, in cel mult 72 de ore de la confirmarea si expedierea comenzii prin curier.

In cazul produselor care nu se afla in stoc – livrarea se va efectua in numarul de zile afisat pe site in dreptul produsului respectiv.

Livrarea coletului se face la adresa mentionata de client in momentul plasarii comenzii. Receptia coletelor se face in prezenta reprezentantului firmei de curierat iar coletul se poate deschide doar dupa achitarea rambursului.

In colet produsele vor fi insotite de factura fiscala si certificatul de garantie.

In cazul in care doriti sa alegeti o alta firma de curierat sau o alta modalitate de livrare va rugam sa ne contactati pe support@novax.ro

www.novax.ro nu poate fi tinuta responsabila pentru intarzieri sau anulari de livrari ale produselor comandate, daca acestea sunt cauzate de motive independente de vointa Nova X, care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora, conform prevederilor legislatiei romanesti aplicabile si in vigoare in momentul confirmarii comenzii.

In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, produsul / produsele care fac obiectul acestei livrari se vor intoarce la sediul nostru.

 

LIMITAREA RASPUNDERII PENTRU PLATA

 

Prin finalizarea si trimiterea unei comenzi pe site-ul www.novax.ro, clientul se obliga sa plateasca contravaloarea produselor comadate si costurile de transport ( daca este cazul)

Conform Contractului cu clientii, plata produselor comandate pe site-ul www.novax.ro se poate face prin ramburs sau online cu cardul bancar.

 

CONFIDENTIALITATEA DATELOR PERSONALE

 

Pentru a efectua o comanda pe site-ul www.novax.ro orice persoana este obligata sa se inregistreze.

Inregistrarea pe site-ul www.novax.ro implica acceptul utilizatorilor ca datele lor personale sa fie pastrate si prelucrate de Nova X.

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr.506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Nova X are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de utilizatorii site-ului www.novax.ro

In acest sens, scopul colectarii acestor date este urmatorul: inregistrarea pe site, efectuarea comenzilor, informarea utilizatorului privind cursul comenzii, reclama, marketing, publicitate.

Cu acordul dumneavoastra Nova X va poate trimite notificari, oferte speciale, mesaje, cuponuri cadou prin email, posta, telefon.

Daca nu doriti sa furnizati date personale ale dumneavoastra, nu va inregistrati pe site!

Dupa ce va inregistrati pe site-ul www.novax.ro veti primit un e-mail de confirmare pe adresa de e-mail furnizata de dumneavoastra.

Conform Legii nr. 677/2001 utilizatorul are urmatoarele drepturi: dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor furnizate, dreptul de a cere stergerea datelor, dreptul de opozitie a prelucrarii datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei.

In aceste cazuri va rugam sa va adresati administratorului site-ului prin e-mail la support@novax.ro

 

DREPTUL DE AUTOR SI ACCESUL LA INFORMATII PE SITE

 

Continutul site-ului www.novax.ro cuprinde toate imaginile, textele, programele, comentariile, butoanele, simbolurile, baza de date a utilizatorilor si alte date si este proprietatea S.C. Nova House Online S.R.L. Integ continutul www.novax.ro este protejat de legile privind dreptul de autor si proprietatea intelectuala si industriala.

Este interzisa modificarea, reproducerea, copierea, publicarea sau vanzarea integrala sau partiala a continutului www.novax.ro fara acordul scris al administratorului site-ului, altfel aceste actiuni se vor pedepsi conform legilor in vigoare.

Nova House Online garanteaza utilizatorilor acces limitat la site-ul www.novax.ro in scopul personal dar nu si dreptul de a modifica, descarca, copia, vinde sau exploata continutul site-ului in scopuri comerciala sau alte scopuri fara acordul scris al administratorului site-ului.

 

LIMITAREA RESPONSABILITATII PRIVIND COMENTARIILE UTILIZATORILOR

 

Orice persoana ("user", "utilizator", "user inregistrat") care vrea sa adauge un comentariu, parere, opinie pe site-ul www.novax.ro este obligat sa se inregistreze pe site si sa respecte "Termenii si conditiile" de utilizare a site-ului.

Orice persoana care isi creaza un cont pe site-ul www.novax.ro isi asuma in totalitate responsabilitatea privind informatiile publicate pe site, inclusiv in sectiunea de "Comentarii" si are urmatoarele obligatii:

Nu posteaza informatii sau materiale de orice fel pe site care incalca dreptul de autor sau de intimitate al altor persone fizice/juridice;

Nu posteaz informatii care contin cuvinte obscene, defaimatoare, amenintatoare sau care aduc orice fel de prejudiciu site-ului www.novax.ro sau altor persoane si entitati;

Nu posteaza aceleasi cuvinte de mai multe ori, nu fac "spam" si nu fac publicitate

Nu distribuie informatii care contin virusi sau nu distribuie virusi sub orice forma;

Nu permite altor persoane sa le foloseasca datele de inregistrare pentru a posta pe site in locul lor;

In cazul in care userii nu respecta una sau mai multe reguli din cele enumerate mai sus, Nova House Online isi rezerva dreptul de a sterge sau edita orice informatie publicata de useri pe site si de a bloca sau sterge temporar sau definitiv orice cont al unui utilizator fara notificari prealabile.

Nova House Online nu va fi responsabila si nici nu va putea fi obligata sa plateasca vreun un fel de despagubiri pentru orice forma de dauna produsa prin publicarea de informatii, comentarii sau comunicari si alte date de catre useri pe site.

Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il transmite pe site, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii nici unei persoane sau entiati. Nova House Online nu isi asuma nicio responsabilitate privind posibilele daune provocate de folosirea continutului acestor comentarii de catre utilizatorii site-ului, ele fiind oferite sub aceeasi limitare a responsabilitatii ca si restul continutului de pe site.

Inscrie-te
In conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR), te informam ca acest site utilizeaza fisiere de tip cookie in urmatoarele scopuri: functionarea corecta a siteului, functionalitati avansate precum produse recomandate si alte tipuri de functionalitati care sa ne permita sa iti aratam cele mai potrivite oferte prin diferite canale de marketing. Click aici pentru mai multe detalii